Italy

(Alla bilder från google)
 
Något jag verkligen, verkligen vill göra är att åka till Italien. Det har jag velat göra så länge jag kan minnas och kommer alltid vilja! Jag har bara varit på flertal långresor i USA på olika ställen så det skulle vara så kul att se Europa för lite omväxling. Varför just Italien är dock lite svårt att säga, har bara alltid tyckt att det verkar som ett sjukt fint och spännande land. Plus att jag verkligen älskar italiensk mat så det är bara ett plus haha! Ska tjata lite på mina föräldrar för i sommar blir det antagligen en till långresa, men i min familj har vi lite svårt att komma överens vart vi ska någonstans då vi vill helt olika. Så det brukar sluta i en månads roadtrip till olika platser och det är ju iförsig också väldigt kul för då ser man mycket mer än om man är kvar på samma plats i samma stad i två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0