Mysig lördagskväll

När Skellefteå spelade på bortaplan mot Djurgården i november förra året.

Ikväll fick det bli en lugn kväll tillsammans med min kära familj, pappa hade stekt entrecote och som middagsunderhållning fick det bli hockeymatch mellan Brynäs och Skellefteå. Härligt nog blev det vinst med 2-7 (?!) till Skellefteå, på bortaplan också vilket måste kännas trist för Brynäsfansen. Men det var en rolig match i vilket fall, stod 0-5 redan efter första perioden. Nästa helg kommer killarna ner hit till Stockholm för att spela mot Djurgården igen och självklart är man på plats då också!
 
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på ett par avsnitt av Drop dead diva, en serie som jag blivit gaaalet besatt av senaste tiden haha. Den handlar om en tjej som är med om en bilolycka och dör, men sedan återvänder hon till jorden som en annan person och såklart blir det en del jobbiga och konstiga situationer då. Riktigt underhållande faktiskt! Har precis börjat på fjärde säsongen efter en vecka så det säger väl en hel del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0